Behandlingar
/Priser
Då vi tillhör Olaplex Gold Member inkluderas Olaplex i alla våra kemiska behandlingar.
Priser för färgbehandlingar varierar beroende på längd och tjocklek på håret. Vid avancerade tekniker samt större färgkorrigeringar kan mer tid krävas och det ökar priset ytterligare.
Vänligen kontakta oss för mer personlig konsultation!
Nedanstående priser
är aktuella från 1 december 2023
Policy
För att du som kund ska känna dig trygg hos oss och veta vad som gäller vid avbokning, vid behandling, om överenskommet pris enligt vår val av tid gällande prislista och vid reklamation både för behandling och produkter så tillämpar Hope ByLena denna policy.
Vi på Hope By Lena eftersträvar att alltid tillgodose alla våra kunders behov med hög service och kvalitet på alla våra behandlingar. Vi arbetar för långsiktiga och varaktiga kundrelationer och är mycket måna om att uppdatera oss regelbundet genom utbildningar så vi bibehåller rätt kompetens.
Vi håller oss till Läkemedelsverket riktlinjer, och utför därmed inte permanent hårfärg på barn under 16år.
Efter att du bokat tid för behandling hos Hope ByLena så överenskommer du alltid med din frisör på plats i salongen vilken behandling som ska utföras och hur den bäst blir utförd. Är du osäker på priset, fråga din frisör och godkänn innan behandlingen utförs så att ni är överens.
Avbokning av behandling ska ske senast 24 timmar innan besöket. I första hand ring oss på 0812164000 men det går även bra att maila in din avbokning till info@hopebylena.se. I mailet skriver du hos vilken frisör du är bokad hos samt vilken tid. Om avbokning sker senare än 24 timmar före besök så debiterar vi dig en kostnad för den behandling du har beställt.
Att tänka på innan ditt besök hos oss på Hope ByLena. Om du vill ha en särskild frisyr eller hårfärg – ta gärna med bilder på hur du vill se ut. Det är nämligen inte säkert att din frisör får upp samma bild i huvudet som du när du ber om till exempel ”gardinlugg”, ”ljusa slingor”, ”mellanlångt”. Kom därför alltid förberedd för att undvika missförstånd, det är varken roligt för dig eller frisören om du inte blir nöjd.
Om du känner dig missnöjd efter besöket så vill vi att du så snart som möjligt vänder dig till salongen med ett klagomål. Tänk på att hår förändras snabbt och frisören måste få en möjlighet att undersöka håret och åtgärda eventuella fel så snart som möjligt. Det är viktigt att du noterar att en reklamation senare än 14 dagar efter behandlingen kan medföra att det är mycket svårt eller omöjlig att åtgärda. Om en utförd behandling är felaktig är det Hope ByLena’s policy att alltid, i möjligaste mån, göra om eller åtgärda så du får det resultat av behandlingen som du önskar. Hope ByLena har inte någon bytesrätt eller något öppet köp på varor eller tjänster.
FÖLJ OSS
KONTAKT
- Telefon 08-121 64 000
- Email info@hopebylena.se
- Adress Lindhagensgatan 49 112 43 Stockholm
ÖPPETTIDER
- måndag - lördag
Våra öppettider är flexibla från tidig morgon till sen kväll, ring oss!